سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بد ربات , شرکت جی جی آبرامز و وارنرمدیا در شروع یک توافق بزرگ


به لحاظ میرسد که به زودی بایستی شاهد توافق قانونی و بزرگ میان شرکت بد ربات و وارنرمدیا به بها 500 میلیون دلار باشیم .

در جدیدترین خبر ها سینما و تلویزیون , شرکت بد ربات و وارنرمدیا در شروع یک توافق بزرگ می باشند . طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده , این شرکت فیلمسازی که وابسته به جی جی آبرامز است , در اکنون انجام مذاکرات پایانی با وارنرمدیا برای همیاری مشترک است که بها این قرارداد ممکن است تا 500 میلیون دلار ارتقا پیدا نماید . طبق این توافق , بد ربات پروژه‌های جدیدی را برای WarnerMedia خواهد کرد که‌این محصولات مشتمل بر ساخت فیلم و سریال برای برادران وارنر , شبکه‌های استریم و کابلی این شرکت و همینطور خدمت دیجیتالی نو آن خواهد شد . این قرارداد میتواند یک موفقیت بزرگ برای وارنرمدیا محسوب شود که درین رقابت شرکت سونی پیکچرز و اپل هم حضور داشتند و مذاکرات خیر را هم با بد ربات داشته‌اند .

علاوه بر ساخت فیلم و سریال , بد ربات و برادران وارنر برای ساخت بوستان تفریحی هم همیاری خواهند کرد . با این وجود , اینک حق تقدم با خدمت استریم وارنرمدیا است که‌این شرکت در لحاظ دارااست این خدمت استریم نو را با یک کتابخانه توانا از فیلم و سریال در سال 2020 فعال سازی نماید و آن را گسترش دهد . این قرارداد هنوز آخرین نشده , البته به حیث می رسد که تعیین هوشمندانه‌ای برای آبرامز باشد . آبرامز طی یک ده سال اخیر روی فیلم‌های Star Trek ( پیشتازان دور و اطراف ) و Star Wars ( مبارزه ستارگان ) کار کرده و هم اکنون وی در هم اکنون همیاری با کانال HBO برای ساخت سریال Demimonde ( دمیموند ) است که‌این سریال , او‌لین سریال آبرامز بعد از در حدود یک ده سال خواهد بود و اسم آن به Contraband ( کونترابند ) هم عوض شده نموده است . با این وجود , آبرامز با اپل هم قرارداد همیاری امضا کرده بود و بد ربات با کمپانی‌های دیگری مانند هولو و پارامونت هم در درحال حاضر همیاری است که معلوم نیست قرارداد بد ربات با وارنرمدیا چه تاثیری را روی دیگر قراردادهای این استودیوی فیلمسازی با دیگر کمپانی‌ها خواهد گذاشت .

فیلم Star Wars : The Rise of Skywalker ( نزاع ستارگان : رستاخیز اسکای واکر ) , فیلم بعدی آبرامز خواهد بود که‌این فیلم برای نمایش در مورخ 20 دسامبر 2019 ( 29 آذر 1398 ) برنامه‌ریزی شده‌است .