سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات و شیوه آشپزی در مسافرت های خانوادگی

نکات و شیوه آشپزی در مسافرت های خانوادگی

هجرت به نوبه خویش می‌تواند زیاد گران به پایان برسد , ولی با یاد گرفتن روش آشپزی در هجرت میتوانید راهی برای کاهش هزینه ها و طولانی کردن زمان مهاجرت خویش پیدا نمایید . یکی پر سرعت ترین راه و روش های تمام شدن پول جیبتان در زمان هجرت و سفر , تناول کردن خوراک و فی مابین وعده ها در رستوران هاست . به همین علت اینجانب پخت و پز غذاهای روزمره خویش در مکانی که به آنجا مهاجرت نموده اید , قادر است به شما امداد بزرگی بکند .

مطمئنا , در حالتی که پیرو سفری گران‌قیمت و استراحت در کنار کنار دریا می‌باشید و نگرانی مالی ندارید , انجام این کار واجب نیست ولی در حالتی که بخشی از آن جور از اشخاصی میباشید که میپندارید در حالتی‌که درین هجرت مقداری پول پس انداز فرمایید میتوانید سفرهای بیشتری بروید , پس این مقاله در رابطه روش آشپزی در هجرت قادر است برای شما کارساز باشد . انجام یکسری کار کوچک در طول مهاجرت به شما برای سفرهای بعدی هم امداد خواهد کرد . احتمالا چه بسا بتوانید کسی را به سفره خویش دعوت فرمایید و این دسته دوست پیدا نمایید .


تعیین محل اقامت دارنده آشپزخانه

 


مدام عملکرد فرمایید مکانی را برای اقامت گزینش فرمائید که آشپزخانه یا این که مکانی برای آشپزی داشته باشد . شما ممکن است نتوانید در رزرو هواپیمای خویش تخفیف بگیرید یا این که با کمترین هزینه بلیط بخرید ولی محل اقامت شما می‌تواند یک سوئیت , منزل , یک کلبه اجاره ای , آپارتمان یک هتل گران‌قیمت یا این که یک اتاق در هتلی باشد که یک آشپزخانه کوچک دارااست . در هر حال , شما به یک فریزر و یک شعله گاز نیاز دارید . در حالتی که سوئیت های مبله شده برای اقامت گرفته اید , مطمئن گردید که اسباب بی آلایش و اضطراری آشپزی هم داشته باشد تا نیاز به برداشتن قابلمه و دیگر اسباب نداشته باشید . با یه خرده سبک سنگین وزن کردن بها چنین سوئیت ها احتمالا بدین فیض برسید که اجاره آنان از رفتن به رستوران های خارج در زمان بازه اقامت شما و با شناخت از شیوه آشپزی در مهاجرت بوسیله خودتان ارزان خیس تمام می شود .


مواد غذایی که مردمان محلی می خورند , بخورید

 


در‌حالتی که رژیم خاصی دارید و به مسافرت میروید و می‌خواهید شیوه آشپزی در مسافرت را یاد بگیرید , فراوان دشوار نگیرید و رژیم را کنار بگذارید . در این زمینه انعطاف داشته باشید . در صورتیکه مطابق آنچه که مردمان محلی می‌خرند و صحیح می نمایند , کار نمایید در واقع به اندازه متعددی در پول خویش صرفه جویی نموده اید . عملکرد نمائید تولیدها فصلی و نو محلی را خریداری نمائید و اما زمان کمتری را صرف پختن طعام فرمائید . چه بسا در‌حالتی که طاقت نداشتید می‌توانید هر روز یک طعام را بپزید یا این که بخورید . به یاد داشته باشید تاهنگامیکه غذای سلامتی می خورید , تکراری بودن طعام اصلاً مهم نیست . مواد غذایی نخستین را خریداری نمایید


قتی که برای نخستین دفعه به مکان اقامت خویش می رسید و می‌خواهید برای فرا گرفتن شیوه آشپزی در هجرت خویش را مهیا فرمائید , یک‌سری مواد غذایی نخستین و لازم می باشد که بایستی حتماً بخرید . به این دلیل که سوای آن‌ها پختن غذاهای خوشمزه ناممکن ممکن است . از جمله این مواد , روغن زیتون , نمک و فلفل و در مجموع هر چاشنی دیگری که دوست دارید , سرکه , زیره مخصوصاً در صورتیکه قصد میل کردن لوبیای سیاه را در کشورهای فرنگی دارید . فراهم نمودن میوه های جدید محلی , نان محلی , شیر , ماست و کافه برای اولیه صبح می‌تواند به شما یاری دهد تا روز خویش را با رمانتیک مملو‌از شادابی آغاز نمایید .