سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بایدها و نبایدهای چت کردن با هر کس جدید با وی آشنا شدهاید


همیشه آشنا شدن با یک شخص نو و دل در گرو وی سپردن هیجان و شوق و اشتیاق فراوانی به همراه داراست . اکثر وقت ها آدم‌ها زمانی جدید دلداده میگردند پر از حرارتِ محبت می باشند و این که کسی آنان را قلبا دوست داراست , خوشحالشان می نماید . به همین خاطر است که دوست دارا‌هستند دائم با علاقه خویش در تماس باشند و تا می توانند برایش دلبری نمایند .

البته ارسال و اخذ پیام برای هر کس دوستش دارید شرایطی دارااست که می بایست آنها‌را رعایت فرمایید . شما نمی‌توانید هر زمان که دلتان میخواهد به شخص موردنظرتان تکست بدهید چون یک ارتباط عاطفی تندرست با نگهداری اطراف سری و معاش فردی دو طرف استمرار پیدا می نماید .

برای این‌که با بایدها و نبایدهای چت کردن با عشقتان بیشتر آشنا گردید , سفارش میکنیم این مقاله را تا پایان بخوانید .

هر روز و 24 ساعته به وی پیام ندهید

احتمالا در اولِ صلح به شدت هیجان‌زده باشید و دلتان بخواهد راجع‌به تمامی چیز با عشقتان سخن بزنید و تمامی اتفاق‌ها را برایش تعریف فرمائید . احتمالا نتوانید چه بسا یک لحظه نیز اورا از ذهن خویش خارج نمائید . البته لطفا مقداری خوددار باشید و افسار احساسات خویش را بکشید .

چه بسا چنانچه طرف مقابل نیز همین‌قدر هیجان‌زده باشد گشوده نیز بایستی بدانید که هر انسانی قانون ها و برنامه‌ریزی های مختص خویش را داراست . در‌حالتی که طی روز پیام‌های متعددی برای وی ارسال فرمائید , این شم در وی تولید میشود که شخص مزاحم و دردسرسازی می باشید ; بدون شک دلتان نمیخواهد وی چنین تصوری از شما داشته باشد .

تردید نکنید که در شرایطی که در ارسال پیام خساست به خرج دهید و دم به دقیقه مزاحم طرف مقابل نشوید و برای وقت و معاش فردی وی بها قایل باشید , وی احترام بیشتری برایتان قایل خواهد بود . به خصوص در حالتی که می دانید که شخص موردنظر شما سرکار , مکتب یا این که در گرد هم آیی کاری است .

یک پیام یک خطی بفرستید و در انتظار پاسخ وی بمانید

در اوایل دوران عاشقی و صلح و دوستی همگی دوست دارا‌هستند علاقه و محبت خویش را به طرف مقابل نشان دهند . این کار هیچ ایرادی ندارد . در چنین قوانینی شایسته ترین کار این است که یک پیام سرشار از مهر ارسال فرمائید و آنگاه درانتظار جواب وی بمانید . ممکن است دیر پاسخ دادن طرف مقابل برایتان خیلی دردناک و ناراحت‌‎کننده باشد ولی لطفا بر وسوسه‌های خویش غلبه نمایید و از ارسال پیامی دیگر بپرهیزید . به‌این تصور کنید که ممکن است وی محبت شما‌را با گشاده‌روی و عشق و علاقه جواب خواهد اعطا کرد .

در شرایطی‌که پس از دو روز کماکان پاسخی از سمت وی اخذ نکردید , میتوانید با یک پیام دیگر این مسئله را پیگیری نمائید . چنانچه مجدد تکست شما‌را نادیده گرفت یعنی اشتیاقی به ادامه ارتباط ندارد و می بایست این صلح را فراموش فرمائید .

هر پُست جالبی که در وب پیدا می کنید را برایش ارسال نکنید

شبکه‌های اجتماعی مملو‌از مسایل دیدنی و خنده‌دار میباشند . بدین ترتیب زیاد ارگانیک است که بخواهید یک کلیپ یا این که پیام دیدنی را برای شخص موردعلاقه‌تان فوروارد نمائید . البته در روز ها و هفته‌های اولیه صلح و آشتی تا حد ممکن این کار را انجام ندهید .

اذن دهید آشنایی شما از سوی مقابل به حد کافی رسد و آن‌گاه لحظه‌های بشاش خویش را با وی به اشتراک بگذارید . در‌حالتی که چیزی پیدا کرده‌اید که به نظرتان خیلی دیدنی است آن را ذخیره فرمائید تا بعد ها سرفرصت و پس از آشنایی همدیگر برایش ارسال فرمایید .

پیوند یک خبر خیلی یگانه را میتوانید برایش بفرستید

همان‌طور که در ابتدا نیز بارها اشاره کردیم , دائم برای طرف مقابل نباید پیام , ویدیو , عکس , پست یا این که لینک و پیوند بفرستید . ولی در حالتی که تا حدی اورا میشناسید و خبری مبتنی بر علایق وی به چشمتان خورده , هیچ اشکالی ندارد که پیوند خبر را برایش فوروارد فرمائید